2014/07/14

rantayuki & lintsi

Reilu viikko sitten saatiin viimein jotain tekemistä tylsään ja toimettomaan kesälomaan, kun oli aika pakolliselle rantajaksolle! En oo kamala biitsihirmu, mutta rantayukissa oli sitä jotain. Fiilis oli ihana, kun ranta oli tupaten täynnä värikkäästi pukeutuneita nuoria söpöjä animetyttöjä bikineissä ♡Eikä musiikissakaan mun mielestä mitään valittamista ollut! 


Kaivoin Ranman kaapin syövereistä päälleni, eikä kukaan uudempi tuttavuus tunnistanut mua epä-äijämäisyydessäni hahah. Sain vielä ramunepullon kannustimeksi yukicon-tontuilta(??) ja olin ikionnellinen koska melonilimpsa on parasta eikä sitä täältä oikein saa ;;u;; 


Otettiin vielä polaroidikin porukalla jihhuu jihhaa! Tyhmänä unohdin filmipaketin kotiin, eikä voinut ottaaa muille omia kuvia yhy ;__; 

Mentiin sitten porukalla Marian luokse yöksi ja seuraavana aamuna suunnattiinkin Lintsille!! Edellisestä huvipuistokäynnistä olikin jo ikuisuus (paitsi kävinhän mä Disney Landissa viime vuonna huhe). Lintsillä kävin viimeksi muistaakseni 13-vuotiaana.


Oonan kanssa jonkun ajan jälkeen uskaltauduttiin kokeilemaan tämän kesän uutuuslaitetta, Kingiä. Oli kyl hurjaa ja hauskan kamalaa! Nousu tuntui ikuisuudelta ja sitten yhtäkkiä vaan tiputtiin alas ja kutkutti mahanpohjasta. Porukan selkeä suosikkilaite oli Mustekala, jossa käytiin illan loppupuolella monta kertaa putkeen ja hohotettiin hervottomasti. 


Huomaa kyllä ettei vanhuus tule yksin - mulla oli melkein viikon selkä kipeä, kun pienestä selkävammaisuudestani huolimatta ramppasin hurjissa laitteissa koko rahan edestä. Mutta oli se sen hauskuuden arvoista!

No comments:

Post a Comment